CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 12, 2010

+++ s@L@m perken@L@n +++


AssaLamuAlaiKum dAn saLam sEjahtEra...(^_^)

Sebagai sesi pengenalan,saya akan memperkenalkan ahli-ahli kumpulan yang terdiri daripada Zuraihan@Zu, Fatin Farhana@Fatin dan Wan Zalida@Za..


Projek yang perlu kami lakukan ini mestilah mempunyai kaitan dengan sukatan pelajaran Bahasa Melayu Tahun 5 yang mana kami perlu memilih satu topik yang khusus untuk dijadikan tajuk bagi projek kami..
Kumpulan kami secara umumnya akan membincangkan satu topik yang bertemakan "Alam Sekitar" tetapi secara khususnya adalah mengenai "Alam Bersih Hidup Selesa"..
Isu yang akan difokuskan dalam projek dan perbincangan kami ialah "Bilik darjah yang bersih akan menjamin keselesaan dalam proses pengajaran dan pembelajaran"..
Oleh itu, tujuan utama kami membina blog ini adalah sebagai bukti mengenai projek yang kami jalankan. dalam blog ini kami akan lampirkan kesemua maklumat, bahan dan sumber yang kami dapati bagi melaksanakan projek ini dengan jayanya..


Diharap sokongan dari guru dan rakan-rakan akan dapat memotivasikan kami agar menyiapkan projek ini tepat pada masa yang telah ditetapkan..
Kerjasama dan bantuan kalian amatlah kami hargai.. (*_^)

0 comments: